Skip to main content

ရန္ကုန္ေရေၾကာင္းဘတ္စ္၏ လိႈင္ဆိပ္ကမ္းေၾကာင့္ ကုန္တင္ကုန္ခ်လုပ္ငန္း မလည္ပတ္ႏိုင္ျဖစ္ေနဟု ဆို

ရန္ကုန္ေရေၾကာင္းဘတ္စ္၏ လိႈင္ဆိပ္ကမ္းေၾကာင့္ ကုန္တင္ကုန္ခ်လုပ္ငန္း မလည္ပတ္ႏိုင္ျဖစ္ေနဟု ဆို


"သူတို႔လုပ္ငန္းစၿပီးလို႔ ႏွစ္ပတ္ေလာက္အေတာတြင္းမွာပဲ ဒီကုန္တင္ကုန္ခ်သေဘၤာေတြဟာ တစ္ေန႔ကို ၆ စီး ေလာက္ကပ္ေနတဲ႔သေဘၤာေတြဟာ သူတို႔လုပ္ငန္းလည္း စလိုက္ေရာ။
ဓာတ္ပံု - Yangon Water Bus

ရန္ကုန္၊ႏိုဝင္ဘာ၁၁ ။                ။ လႈိင္ဆိပ္ကမ္းတြင္ မူလလုပ္ကိုင္ေနသည္႔ ကုန္တင္ကုန္ခ်အလုပ္သမားမ်ားအေနျဖင့္ ရန္ကုန္ေရေၾကာင္း ဘတ္စ္၏ ဆိပ္ခံတည္ေဆာင္ၿပီးေနာက္ပိုင္း ၃လခန္႔ လုပ္ငန္းမလည္ပတ္ႏုိင္ျခင္းျဖစ္ေနေၾကာင္း လိႈင္ၿမိဳ႕နယ္ ကုန္တင္ကုန္ခ် အလုပ္သမားအဖြဲ႕အစည္းရဲ႕ ဥကၠ႒ ဦးၾကည္သိန္းက ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ေရေၾကာင္းဘတ္စ္အတြက္ ၂၀၁၇ ဇြန္လတြင္ ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္ႏွင့္ တင့္တင့္ျမန္မာကုမၸဏီတို႔ ပူးေပါင္းကာ လိႈင္ဘူတာ႐ုံလမ္းရွိ ဆိပ္ကမ္းကို စတင္တည္ေဆာက္ခ်ိန္ လိႈင္ဆိပ္ကမ္း၌ ကုန္တင္ကုန္ခ် လုပ္ငန္းအတြက္ သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏုိင္ေသးေသာ္လည္း ႏွစ္ပတ္ၾကာမွစတင္ကာ သေဘၤာမ်ား ေလ်ာ႔နည္း သြားရသည္ဟု ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
"သူတို႔လုပ္ငန္းစၿပီးလို႔ ႏွစ္ပတ္ေလာက္အေတာတြင္းမွာပဲ ဒီကုန္တင္ကုန္ခ်သေဘၤာေတြဟာ တစ္ေန႔ကို ၆ စီး ေလာက္ကပ္ေနတဲ႔သေဘၤာေတြဟာ သူတို႔လုပ္ငန္းလည္း စလိုက္ေရာ။  ၆ စီးေလာက္ကပ္ရာကေန ၂စီးသံုးစီးပဲ ကပ္ေတာ႔တယ္။ ဘာလို႔ဆိုေတာ႔ တိုင္ေတြရိုက္တာနဲ႔ အခက္အခဲရွိေတာ႔ သူတို႔မကပ္ခ်င္ေတာ႔ဘူးေပါ့ဗ်ာ"ဟု လိႈင္ၿမိဳ႕နယ္ ကုန္တင္ကုန္ခ် အလုပ္သမားအဖြဲ႕အစည္းရဲ႕ ဥကၠ႒ ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
ထိုကိစၥႏွင့္ပတ္သတ္၍ ၂၀၁၇ ဇူလိုင္လတြင္ ကူးတို႔ကိုယ္စားလွယ္၊ တင့္တင့္ျမန္မာကုမၸဏီ၊ ဆိပ္ကမ္းအာဏာ ပိုင္ႏွင့္ သေဘာၤကိုယ္စားလွယ္တို႔ အစည္းေဝးလုပ္ခဲ႔ကာ ဆိပ္ခံတံတားတစ္စင္းတည္ေဆာက္ေပးသြားမည္ဟု ကတိျပဳခဲ႔ေၾကာင္း ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
သို႔ေသာ္လည္း ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္းမရွိခဲ႔သျဖင့္ ၿမိဳ႕နယ္ေထြအုပ္၊ ရန္ကုန္တိုင္းအလုပ္သမားဝန္ႀကီး ဦးေဇာ္ေအးေမာင္တို႔ ထံ စာျဖင့္တင္ျပခဲ႔သည္။
"Water Bus လုပ္ငန္းက သေဘၤာဆိပ္ကမ္းဖြင့္သြားတဲ႔အခါက်ေတာ႔ ကြၽန္ေတ္ာတို႔ ကုန္တင္ကုန္ခ် သေဘၤာ ေတြက တစ္စီးမွကပ္လို႔မရေတာ႔ဘူး အဲလိုျဖစ္သြားတာ ၃လရွိသြားၿပီ တံတားထိုးေပးပါ႔မယ္ ဆိုၿပီး မထိုးေပးခဲ႔ဘူး"ဟု လိႈင္ၿမိဳ႕နယ္ ကုန္တင္ကုန္ခ် အလုပ္သမားအဖြဲ႕အစည္းမွ ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
သေဘၤာမ်ားဆိုက္ကပ္ႏိုင္ျခင္းမရွိေတာ႔၍ ကုန္တင္ကုန္ခ်အလုပ္သမားမ်ားအေနျဖင့္ ႀကံဳရာအလုပ္မ်ား လက္ရွိတြင္ လုပ္ကိုင္ေနရျပီး  မူလက အလုပ္သမားမ်ားသည္ ယခင္အလုပ္လုပ္ကိုင္စဥ္က တစ္ေန႔ဝင္ေငြ တစ္ေယာက္တစ္ေသာင္းက်ပ္ေက်ာ္ ရရွိေနခဲ႔ၾကျခင္းျဖစ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ သတင္းးစာရွင္းလင္းပြဲျပဳလုပ္ကာ တံတားအသစ္တစ္စင္းထုိးေပးရန္ တံတားထိုးရာမွာမလြတ္သည္႔ အုပ္ခံုကို ဖ်က္သိမ္းေပးရန္၊ ဆိပ္ကမ္းသို႔ လာေရာက္ကပ္ျခင္းမရွိသည္႔ သေဘၤာမ်ားကို ျပန္ကပ္ေစၿပီး လုပ္ငန္းျပန္လည္လုပ္ကိုင္ခြင့္ေပးရန္ တို႔ကို ေတာင္းဆိုသြားရန္ရွိေနသည္။
ေနာက္အဆင့္အေနျဖင့္ ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္ႏွင့္ တင့္တင့္ျမန္မာကုမၸဏီအား တရားစြဲဆိုသြားမည္ျဖစ္ၿပီး လႊတ္ေတာ္ထဲႏွင့္ ႏိုင္ငံေတာ္အတိုင္ပင္ခံအထိသိရွိေစရန္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ဟု ဆိုသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရ၏ Water Bus စီမံကိန္းအေပၚ ကန္႔ကြက္ျခင္းမရွိဘဲ လုပ္ငန္းလည္ပတ္ႏိုင္ရန္ ေတာင္းဆိုျခင္းသာျဖစ္သည္ဟုလည္း ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
လိႈင္ၿမိဳ႕နယ္ ကုန္တင္ကုန္ခ်လုပ္ငန္းမွာ ၃၈ႏွစ္ၾကာလုပ္ကိုင္ခဲ႔ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၄င္းတို႔၏႐ုံးခန္းအား တစ္ႏွစ္ တစ္သိန္းရွစ္ေသာင္း အခြန္ေပးေဆာင္ကာ တည္ေဆာက္ထားသည္ဟုလည္း ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ေရေၾကာင္းဘတ္စ္ကို ဧၿပီလတြင္ တင္ဒါေအာင္ျမင္ခဲ႔ကာ ႏိုဝင္ဘာတြင္ စတင္ေျပးဆြဲခဲ႔သည္။

Comments

Popular posts from this blog

ဆာင္းရာသီမွာအျဖစ္မ်ားတဲ့ လက္အေရျပား ကြာတတ္သူမ်ား အတြက္

ဆာင္းရာသီမွာအျဖစ္မ်ားတဲ့ လက္အေရျပား ကြာတတ္သူမ်ား အတြက္ # Zawgyi Version ျဖင့္ ဖတ္ပါ #  ေမရီလန္းတကၠသုိလ္ရဲ႕ ေလ့လာခ်က္အရ ေဆာင္းတြင္းမွာ လက္အေရျပားကြာတာဟာ အျဖစ္အမ်ားဆံုး အလွအပဆုိင္ရာ ေရာဂါတစ္ခုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္အေရျပား ကြာတာဟာ နာက်င္ခံစားမႈ သိပ္မရွိလွေပမယ့္ အရမ္း႐ုပ္ပ်က္ပါတယ္။ အစားအေသာက္ စားတဲ့အခါမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ လက္အေရျပား ကြာေနတာႀကီးကို ျမင္ရတာ ျဖစ္သူ၊ ျမင္သူ ႏွစ္ဖက္စလံုး စိတ္ကသိကေအာက္ ႏုိင္လွပါတယ္။ အေသးအဖဲြေလးဆုိေပမယ့္ အႀကီးအမားႀကီးအထိ ျဖစ္သြားႏုိင္တဲ့ ျပႆဒ္မီးေလာင္ကိစၥ ျဖစ္ပါတယ္။  ခႏၶာကုိယ္တစ္ခုလံုးရဲ႕ အလုပ္အမ်ားဆံုး အစိတ္အပုိင္းေတြထဲမွာ လက္တစ္စံုလည္း အပါအဝင္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလက္ဟာ အႏုေရာ၊ အၾကမ္းေရာ အစံုလုပ္ေနရပါတယ္။ အၾကမ္းပတမ္းလုပ္ရၿပီ ဆုိရင္လည္း လက္ဟာ ေရွ႕ဆံုးက ပါေလ့ရွိသလုိ အႏုအရြ အလွအပအတြက္ဆုိရင္လည္း ဒီလက္ဟာ ေရွ႕တန္းကေန ပါဝင္ေနပါတယ္။ ဒီလုိ စြယ္စံုရတဲ့ လက္ဟာ ေဆာင္းတြင္းေရာက္ၿပီဆုိရင္ ၾကမၼာငင္ၿပီး အေရျပားေတြဟာ ကြာလာတတ္ပါတယ္။ ျပင္ပရာသီဥတုကလည္း ေအးစက္ေနၿပီး ေဆာင္းေလေအးေတြ တုိက္ေနတာမုိ႔ အေရျပားဟာ ေျခာက္ေသြ႕ၿပီး အေရျပားကြာလာတတ္ပါတယ္။  အေရျပားကြာရျခင္း အေၾကာင္းရင္းမ်ား  လ...

ဖြားဖက္ေတာ္ ေရႊအုိးႀကီး (၄) လုံးဟာ ကပိလဝတ္ျပည္မွာ တကယ္ေပၚခဲ့တာလား

ဖြားဖက္ေတာ္ ေရႊအုိးႀကီး (၄) လုံးဟာ ကပိလဝတ္ျပည္မွာ တကယ္ေပၚခဲ့တာလား # Zawgyi Version ျဖင့္ ဖတ္ပါ #  ဗုဒၶရဲ႕ဖြားဖက္ေတာ္ခုႏွစ္ပါးထဲမွာ ေရႊအုိးႀကီး (၄) လုံးေတာင္ ပါပါတယ္။ ဘုရားရွင္ေမြးဖြားတာနဲ႔တစ္ခ်ိန္တည္း ေရႊအုိးႀကီး (၄) လုံးဟာ နန္းေတာ္ထဲက ေပၚလာတာေနာ္။  ကဲ . . .  ေရႊအုိးႀကီး (၄) လုံးက ဘယ္ေလာက္ေတာင္ႀကီးလဲ။ သဃၤဆုိတဲ့ ေရႊအုိးႀကီးက တစ္ဂါဝုတ္။ ဧဠဆုိတဲ့ ေရႊအုိးက ယူဇနာဝက္။ ဥပၸလဆုိတဲ့ ေရႊအုိႀကီးက သုံးဂါဝုတ္။ ပုဏၰရိကဆုိတဲ့ ေရႊအုိးႀကီးက တစ္ယူဇနာေတာင္ရွိပါတယ္။ ေရႊအုိးႀကီး (၄) လုံးရဲ႕အေစာက္က ႏွစ္သိန္းေလးေသာင္းအထုရွိတဲ့ေျမထုနဲ႔အတူတူပင္။ ဂါဝုတ္ေတြ ယူဇနာေတြက ဘယ္ေလာက္ေဝးလဲဆုိတာ ျပန္ၾကည့္ရေအာင္။  (၁၀) ဆံျခည္ = (၁) ႏွမ္း  (၆) ႏွမ္း = (၁) မုေယာ  (၄) မုေယာ = (၁) လက္သစ္  (၈) လက္သစ္ = (၁) မိုက္  (၂) မိုက္ = (၁) ထြာ  (၂) ထြာ = (၁) ေတာင္  (၄) ေတာင္ = (၁) လံ  (၇) ေတာင္ = (၁) တာ  (၂၀) တာ = (၁) ဥႆဘ  (၂၀) ဥႆဘ = (၁) ေကာသ  (၄) ေကာသ = (၁) ဂါဝုတ္  (၄) ဂါဝုတ္ = (၁) ယူဇနာ  ၄၄၈ဝဝေတာင္ = ၁ယူဇနာ ။ ၃ေပ = ၂ေတာင္ ။ ၁မုိင္ = ၅၂၈ဝေပ ။ ၁ယူဇနာ = ၁၂....

ရင္သား ၾကီးျခင္း၏ ေနာက္ကြယ္(မိန္းကေလးမ်ားအထူးဖတ္ရန္)

ရင္သား ၾကီးျခင္း၏ ေနာက္ကြယ္(မိန္းကေလးမ်ားအထူးဖတ္ရန္) အလွကုန္ ပစၥည္းမ်ဳိးစံု ေရာင္းခ်ေသာ ဆိုင္တစ္ဆုိင္ အတြင္းသို႔ အမ်ဳိးသမီးငယ္ တစ္ဦး လွမ္းဝင္ သြားေနသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဆုိင္အတြင္း ေရာင္းခ်ေသာ အလွကုန္ ပစၥည္းမ်ားကို ၾကည့္႐ႈၿပီး တစ္ေနရာ အေရာက္ သူလိုခ်င္ေသာ အရာကို ေတြ႔ရွိရ၍ ဝယ္ယူလိုက္သည္။  အဆိုပါ အမ်ဳိးသမီးငယ္ ဝယ္ယူသြားေသာ အလွကုန္ပစၥည္း အမ်ဳိးအစားမွာ အိမ္နီးခ်င္းႏုိင္ငံ မ်ားမွ ဝင္ေရာက္လ်က္ ရွိသည့္ အမ်ဳိးသမီးမ်ား အတြက္ ရင္သားႀကီးထြားေစေသာ ရင္သားလူးေဆး ပင္ျဖစ္သည္။  အလွအပကို စိတ္ဝင္စားၾကသည့္ အမ်ဳိးသမီး မ်ားသည္ မ်က္ႏွာလွပရန္၊ အသားအရည္ေကာင္း ရန္ စသည္ျဖင့္ အလွအပအတြက္ လုိအပ္ေသာ အလွျပင္ပစၥည္းမ်ားျဖင့္ လွပရန္ လိမ္းျခယ္ၾက၊ ခြဲစိတ္ ျပဳျပင္ၾကသည့္ နည္းတူ သဘာဝ အေလ်ာက္ ျဖစ္ေပၚေနေသာ ရင္သားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ရင္သား လွပရန္ ႏုိင္ငံစံုမွ ထုတ္လုပ္ထားေသာ လိမ္းေဆး မ်ားလူးျခင္း၊ ရင္သားခြဲစိတ္ ျပဳျပင္ျခင္းမ်ားကို အခ်ဳိ႕ေသာ အမ်ဳိးသမီးမ်ား ျပဳလုပ္ၾကသည္ကို ေတြ႔ျမင္လာရသည္။  “အစ္မတို႔ဆုိင္ကို လာဝယ္ၾကတဲ့ သူေတြထဲ အပ်ဳိေတြဆို ရင္သားႀကီး ေဆးဝယ္ၿပီး အိမ္ေထာင္က်ၿပီးတဲ့ သူေတြကေတာ့ ရင္သားပင့္တင္တဲ့ေဆး သံုးတာ မ်ားတယ္” ဟ...