ရန္ကုန္ေရေၾကာင္းဘတ္စ္၏ လိႈင္ဆိပ္ကမ္းေၾကာင့္ ကုန္တင္ကုန္ခ်လုပ္ငန္း မလည္ပတ္ႏိုင္ျဖစ္ေနဟု ဆို
"သူတို႔လုပ္ငန္းစၿပီးလို႔ ႏွစ္ပတ္ေလာက္အေတာတြင္းမွာပဲ ဒီကုန္တင္ကုန္ခ်သေဘၤာေတြဟာ တစ္ေန႔ကို ၆ စီး ေလာက္ကပ္ေနတဲ႔သေဘၤာေတြဟာ သူတို႔လုပ္ငန္းလည္း စလိုက္ေရာ။
ဓာတ္ပံု - Yangon Water Bus
ရန္ကုန္၊ႏိုဝင္ဘာ၁၁ ။ ။ လႈိင္ဆိပ္ကမ္းတြင္ မူလလုပ္ကိုင္ေနသည္႔ ကုန္တင္ကုန္ခ်အလုပ္သမားမ်ားအေနျဖင့္ ရန္ကုန္ေရေၾကာင္း ဘတ္စ္၏ ဆိပ္ခံတည္ေဆာင္ၿပီးေနာက္ပိုင္း ၃လခန္႔ လုပ္ငန္းမလည္ပတ္ႏုိင္ျခင္းျဖစ္ေနေၾကာင္း လိႈင္ၿမိဳ႕နယ္ ကုန္တင္ကုန္ခ် အလုပ္သမားအဖြဲ႕အစည္းရဲ႕ ဥကၠ႒ ဦးၾကည္သိန္းက ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ေရေၾကာင္းဘတ္စ္အတြက္ ၂၀၁၇ ဇြန္လတြင္ ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္ႏွင့္ တင့္တင့္ျမန္မာကုမၸဏီတို႔ ပူးေပါင္းကာ လိႈင္ဘူတာ႐ုံလမ္းရွိ ဆိပ္ကမ္းကို စတင္တည္ေဆာက္ခ်ိန္ လိႈင္ဆိပ္ကမ္း၌ ကုန္တင္ကုန္ခ် လုပ္ငန္းအတြက္ သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏုိင္ေသးေသာ္လည္း ႏွစ္ပတ္ၾကာမွစတင္ကာ သေဘၤာမ်ား ေလ်ာ႔နည္း သြားရသည္ဟု ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
"သူတို႔လုပ္ငန္းစၿပီးလို႔ ႏွစ္ပတ္ေလာက္အေတာတြင္းမွာပဲ ဒီကုန္တင္ကုန္ခ်သေဘၤာေတြဟာ တစ္ေန႔ကို ၆ စီး ေလာက္ကပ္ေနတဲ႔သေဘၤာေတြဟာ သူတို႔လုပ္ငန္းလည္း စလိုက္ေရာ။ ၆ စီးေလာက္ကပ္ရာကေန ၂စီးသံုးစီးပဲ ကပ္ေတာ႔တယ္။ ဘာလို႔ဆိုေတာ႔ တိုင္ေတြရိုက္တာနဲ႔ အခက္အခဲရွိေတာ႔ သူတို႔မကပ္ခ်င္ေတာ႔ဘူးေပါ့ဗ်ာ"ဟု လိႈင္ၿမိဳ႕နယ္ ကုန္တင္ကုန္ခ် အလုပ္သမားအဖြဲ႕အစည္းရဲ႕ ဥကၠ႒ ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
ထိုကိစၥႏွင့္ပတ္သတ္၍ ၂၀၁၇ ဇူလိုင္လတြင္ ကူးတို႔ကိုယ္စားလွယ္၊ တင့္တင့္ျမန္မာကုမၸဏီ၊ ဆိပ္ကမ္းအာဏာ ပိုင္ႏွင့္ သေဘာၤကိုယ္စားလွယ္တို႔ အစည္းေဝးလုပ္ခဲ႔ကာ ဆိပ္ခံတံတားတစ္စင္းတည္ေဆာက္ေပးသြားမည္ဟု ကတိျပဳခဲ႔ေၾကာင္း ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
သို႔ေသာ္လည္း ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္းမရွိခဲ႔သျဖင့္ ၿမိဳ႕နယ္ေထြအုပ္၊ ရန္ကုန္တိုင္းအလုပ္သမားဝန္ႀကီး ဦးေဇာ္ေအးေမာင္တို႔ ထံ စာျဖင့္တင္ျပခဲ႔သည္။
"Water Bus လုပ္ငန္းက သေဘၤာဆိပ္ကမ္းဖြင့္သြားတဲ႔အခါက်ေတာ႔ ကြၽန္ေတ္ာတို႔ ကုန္တင္ကုန္ခ် သေဘၤာ ေတြက တစ္စီးမွကပ္လို႔မရေတာ႔ဘူး အဲလိုျဖစ္သြားတာ ၃လရွိသြားၿပီ တံတားထိုးေပးပါ႔မယ္ ဆိုၿပီး မထိုးေပးခဲ႔ဘူး"ဟု လိႈင္ၿမိဳ႕နယ္ ကုန္တင္ကုန္ခ် အလုပ္သမားအဖြဲ႕အစည္းမွ ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
သေဘၤာမ်ားဆိုက္ကပ္ႏိုင္ျခင္းမရွိေတာ႔၍ ကုန္တင္ကုန္ခ်အလုပ္သမားမ်ားအေနျဖင့္ ႀကံဳရာအလုပ္မ်ား လက္ရွိတြင္ လုပ္ကိုင္ေနရျပီး မူလက အလုပ္သမားမ်ားသည္ ယခင္အလုပ္လုပ္ကိုင္စဥ္က တစ္ေန႔ဝင္ေငြ တစ္ေယာက္တစ္ေသာင္းက်ပ္ေက်ာ္ ရရွိေနခဲ႔ၾကျခင္းျဖစ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ သတင္းးစာရွင္းလင္းပြဲျပဳလုပ္ကာ တံတားအသစ္တစ္စင္းထုိးေပးရန္ တံတားထိုးရာမွာမလြတ္သည္႔ အုပ္ခံုကို ဖ်က္သိမ္းေပးရန္၊ ဆိပ္ကမ္းသို႔ လာေရာက္ကပ္ျခင္းမရွိသည္႔ သေဘၤာမ်ားကို ျပန္ကပ္ေစၿပီး လုပ္ငန္းျပန္လည္လုပ္ကိုင္ခြင့္ေပးရန္ တို႔ကို ေတာင္းဆိုသြားရန္ရွိေနသည္။
ေနာက္အဆင့္အေနျဖင့္ ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္ႏွင့္ တင့္တင့္ျမန္မာကုမၸဏီအား တရားစြဲဆိုသြားမည္ျဖစ္ၿပီး လႊတ္ေတာ္ထဲႏွင့္ ႏိုင္ငံေတာ္အတိုင္ပင္ခံအထိသိရွိေစရန္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ဟု ဆိုသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရ၏ Water Bus စီမံကိန္းအေပၚ ကန္႔ကြက္ျခင္းမရွိဘဲ လုပ္ငန္းလည္ပတ္ႏိုင္ရန္ ေတာင္းဆိုျခင္းသာျဖစ္သည္ဟုလည္း ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရ၏ Water Bus စီမံကိန္းအေပၚ ကန္႔ကြက္ျခင္းမရွိဘဲ လုပ္ငန္းလည္ပတ္ႏိုင္ရန္ ေတာင္းဆိုျခင္းသာျဖစ္သည္ဟုလည္း ဦးၾကည္သိန္းက ေျပာသည္။
လိႈင္ၿမိဳ႕နယ္ ကုန္တင္ကုန္ခ်လုပ္ငန္းမွာ ၃၈ႏွစ္ၾကာလုပ္ကိုင္ခဲ႔ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၄င္းတို႔၏႐ုံးခန္းအား တစ္ႏွစ္ တစ္သိန္းရွစ္ေသာင္း အခြန္ေပးေဆာင္ကာ တည္ေဆာက္ထားသည္ဟုလည္း ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ေရေၾကာင္းဘတ္စ္ကို ဧၿပီလတြင္ တင္ဒါေအာင္ျမင္ခဲ႔ကာ ႏိုဝင္ဘာတြင္ စတင္ေျပးဆြဲခဲ႔သည္။
- Get link
- X
- Other Apps
- Get link
- X
- Other Apps
Comments